فرم ارسال نظر : لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را همراه با آی دی تلگرام خود ارسال کنید.

واحد پشتیبانی نیازمندیهای مبلمان
صفحه اصلی نصب و راه اندازی مبل اداری

نصب و راه اندازی مبل اداری

مبل اداری | نصب مبلمان اداری | خرید و فروش مبل اداری | قیمت مبل اداری
مبل اداری | نصب مبلمان اداری | خرید و فروش مبل اداری | قیمت مبل اداری

آنچه شما باید قبل از نصب و راه اندازی مبلمان اداری خود بدانید

زمانی که شما در حال خواندن این مقاله هستید حتما مبلمان اداری دفتر خود را انتخاب کرده اید و یا اینکه در حال خرید مبلمان اداری جدید هستید . چه اتفاقی افتاده؟ خوب، وقت آن است که شروع به فکر کردن درباره نحوه آماده سازی برای نصب و راه اندازی مبلمان اداری خود کنید. با توجه به مراحل مشخص قبل از روز تحویل، اطمینان حاصل کنید که نصب و راه اندازی مبلمان اداری شما به همان اندازه امکان پذیر است.

مرحله 1: حذف مبلمان اداری قدیمی

اگر قبلا با نصب کنندگان جدید مبل اداری خود برای بردن مبلمان اداری قدیمی خود صحبت کرده اید، می توانید از این مرحله عبور کنید و به مرحله دو بروید. با این حال، اگر شما خودتان می خواهید مبلمان قدیمی دفتر خود را جابجا کنید، می خواهید شروع به برداشتن آن و بیرون بردن آن از فضای خود کنید، باید سریعا بتوانید این کار را انجام دهید. اغلب این کارها باید قبل از ورود مبلمان جدید انجام شود یا در غیراینصورت، در این میان هیچ راهی برای کار کردن ندارید، اما باید انجام شود. مطمئن شوید که چند ابزار در دست داشته باشید، مانند یک چکش، پیچ گوشتی و پیچ گوشتی، که این روند کار برای شما راحت تر می کند.

 

مبل-روز

 

مرحله 2: پاک کردن فضایی که می خواهید مبل اداری خود را قرار دهید.

در این مرحله، باید مطمئن شوید که دیگر وسیله ای از مبل اداری قبلی باقی نمانده باشد و باقی مانده از فضای خود را پاک کنید، بنابراین نصب کننده های مبلم اداری برای شما کار می کنند و مبل اداری جدید شما را نصب می کنند. از مبلمان، وسایل، تلفن، سیم کشی برق و لوازم مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید تا اطمینان حاصل شود که مسیر جدیدی در منطقه وجود دارد که مبلمان جدید شما قرار می گیرد.

 

مرحله 3: تمیز کردن محیط

پس از حذف همه موارد از فضای خود، آستین خود را بالا بزنید و دفتر خود را تمیز کنید. پاک کردن کفپوش ها، پاک کردن دیوارها، پاک کردن پنجره ها و آینه ها و پاک کردن سطوح دیگر خود را انجام دهید و نگران چیزی نباشید. همیشه یک ایده خوب این است که قبل از آوردن مبلمان جدید خود به فضا، به دفتر خود یک جاروبرقی تمیز بیاورید، و دفتر خود را کاملا تمیز کنید، تمیز کردن کامل به دفتر جدید اجازه خواهد داد تا هنگامی که اقلام جدید شما در دفتر شما قرار می گیرد، تغییر فیزیکی محیط کاملا به چشم بیاید و همه آن تغییر را احساس کنند.

مبلمان

 

مرحله 4: اضافه کردن دستکاری های پایانی

اگر شما می خواهید یک تصویر جدید و یا یک تابلو فرش جدید حلق آویزکنید، بهتر است این موارد را قبل از این که نصب کنندگان مبلمان اداری شما بیایند قرار دهید. میزها ممکن است مانع از توانایی شما برای آویزان کردن موارد و فرشها شوند، در حالی که میز شما با هم همپوشانی دارند. اگر شما این مراحل را انجام دهید نصب مبلمان اداری جدید برای شما خیلی راحت تر است و هنگامی که نصب کنندگان مبلمان اداری در حال انجام کار هستند شما فقط کار آن ها را نظارت می کنید و حواستان است که خرابکاری نکنند.

چگونه مبلمان اداری ارگونومیک می تواند از اختلالات اسکلتی عضلانی در محل کار جلوگیری کند؟

اختلالات اسکلتی عضلانی طیف وسیعی از اختلالات ناشی از فعالیت های باروری تکراری است که بر استخوان ها، عروق خونی، عضلات و تاندون تاثیر می گذارد. بسیاری از عوامل به طور واقعی به اختلالات اسکلتی عضلانی کمک می کند با یکی از عواملی که در محل کار پیدا می شود. راه کار شما می تواند مسائل مربوط به سلامت شما را ایجاد کند.

 

مبلمان-اداری

 

برخی اختلالات اسکلتی عضلانی و اثرات آنها

حرکت تکراری و آسیب های تنش - این آسیب های ناشی از تکرار همان اعمال فشار و یا حرکت برای مدت زمان طولانی است. آنها می توانند اثر موقت یا دائمی روی عضلات، اعصاب و تاندون شما داشته باشند.

اختلالات تروما تجمعی - این آسیب ها ناشی از وضع شدید مانند مچ دست های طولانی مدت، گسترش آرنج شما در بدن برای دوره های طولانی و تایپ زیاد.

سندرم بیش از حد شغلی - این باعث ایجاد بیخوابی می شود، تورم و درد در مچ دست و آرنج، گرفتگی گردن، بازوها و پشت  به علت داشتن موقعیت شدید در طی مدت طولانی است.

اختلالات بافت نرم - این آسیب ها در عضلات، مفاصل و تاندون ها ایجاد می شود و منجر به آسیب بافتی و درد شدید در مناطق آسیب دیده می شود.

مطالعات نشان می دهد که نشستن روی یک مبل اداری که هیچ پشتی ندارد در واقع سیستم عضلانی شما را دچار مشکل می کند، که منجر به ایجاد مشکل در ستون فقرات می شود. اکثریت کارمندان بیشتر وقت خود را در محل کارشان صرف می کنند، به طور متوسط ​​یک روز کاری منظم حدود 9 ساعت طول می کشد. شما فقط می توانید اثرات و آسیب های ناشی از سیستم عضلانی خود را در طول زمان تصور کنید.

 

مبل-اداری

 

دلایل برای خرید مبلمان اداری ارگونومیک

مبلمان اداری ارگونومیک یک سرمایه گذاری باور نکردنی در یک محل کار سالم و شاد است که بهره وری و کارایی بیشتری دارد، باعث تمرکز و خستگی کمتر در کارکنان شما می شود. مهمترین مزیت یک تیم موفق این است که نتایج خوبی برای کسب و کار شما ارائه می دهد. این نیز باعث افزایش روحیه کارکنان و تأثیر مثبتی بر فرهنگ شرکت شما خواهد شد. ارتباط شما با کارکنانتان خوب می شود و کارکنان شما می فهمند که شما برای سلامتیشان ارزش قائل هستید.خطرات بهداشتی در محل کار نباید نادیده گرفته شود. خطرات بهداشتی در یک دفتر که هنوز هم از مبلمان معمولی استفاده می کنند آشکار است، سرمایه گذاری در مبلمان اداری ارگونومیک نه تنها برای کارکنان شما، بلکه برای کل کسب و کار شما مفید است.

 

مبل-اداری

 

 

مطالب مرتبط با نیازمندیهای مبلمان

اکثر صندلی ها  از چوب، فلز یا سایر مواد قوی مانند سنگ یا اکریلیک ساخته شده است. در بعضی موارد برای ساخت صندلی از مواد مختلف استفاده می شود. برای مثال، پاها و قاب ممکن است از فلز ساخته شده و&nb ...

قیمت مبل : معمولا در رنگ و فرم مبل تفاوت های زیادی وجود دارد که این تفات ها سبب کاهش و گاهی افزایش قیمت آنان میگردد. قیمت مبل برحسب :  قیمت مبل با توجه به چند عامل در اکثر کارخانه ها و کارگا ...

مبل مناسب : قطعا خرید مبل نشان دهند سلیقه و ذوق هنری شماست و ارتباط تنگاتنگی  با روحیه افراد خانواده دارد و میتواند به رنگ و روی زندگی افراد تاثیر بسزایی بگذارد.  خرید مبل : خرید مبلمان ر ...

تاریخچه صندلی و نشیمنگاه: صندلی از دوران باستان استفاده شده است، اگر چه برای قرن ها، این یک وسیله  نمادین از دولت و حرمت بوده . معنا صندلی:  "صندلی" همچنان به عنوان نماد ق ...

میز ناهار خوری اغلب در مکانی قرار دارد که در آن روزنامه ها و موارد شخصی انباشته می شود، جایی که نوشیدنی ها روی آن ریخته می شود و گرد و غبار و مواد غذایی جمع می شود. همه این ها باعث ایجاد مشکل در خوردن ...